Kakbak

Kommentarer
Skorpan säger:

Så gott det ser ut! Jag som inte är någon vän av bakning ser faktiskt fram emot att få testa dina recept, du har skrivit och förklarat på ett så bra sätt så jag tror att missarna minimeras:)
Skorpan

Svar: Hoppas du provade på recepten och bakade nån kaka! 😊
Maria i huset mellan skogen och sjön

2018-08-30 | 11:02:21
Birgitta säger:

Mums med hembakade kakor! Jag äter sällan kaffebröd, dricker heller inte kaffe, men någon gång då och då är det gott att smaka något sött.....om någon annan har bakat :-) Jag är värdelös på att baka. Inte det att jag inte kan, är tyvärr bara ointresserad. Avundas ibland de som ser bakning och matlagning som rena terapin. Den kategorin tillhör inte jag. Matlagning är för det mesta bara nödvändigt och bakar jag blir det på sin höjd en äppel eller rabarberpaj. Får trösta mig med att jag har andra kvalifikationer :-)
Fina dagar önskar jag dig!
Kram
Birgitta

Svar: Ett sent svar eftersom jag inte varit på bloggen på ett tag.Baka är jättekul tycker jag! För mig är det verkligen terapi!
Men det är ju tur vi är olika! Du har säkert massor med andra saker som du är bra på!
Jag har inte tittat in på din blogg på ett tag så vet inte hur du har det men hoppas det är bra!
Ska kika in hos dig imorgon. 😊
kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2018-08-30 | 16:55:35
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
MirandaMaräng säger:

Tack för smarriga kakor. . .ser verkligen gott ut! Jag är en riktig fikanörd . . . älskar att fika med tillbehör! Men bakar sällan själv och inte kakor så mycket! Men tänk när man var liten och fikade hos farmor då var det alltid minst 7 sorters kakor!!! Så skulle det alltid vara!
Ha en fin dag!
Kram

Svar: Det har blivit ett litet uppehåll på bloggen så ett sent svar men Tack!Ja kakor skulle det vara många av. Småkakor bakas nog inte lika ofta nuförtiden men de är nog det bästa fikat tycker jag!😊
kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2018-08-30 | 18:06:29
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu
Anki säger:

Ser såå goda ut! Här bakas väldig sällan kakor, men tack för recept och inspiration!
Ha det nu så trevligt med besök hos en av dina döttrar!
Kram

Svar: Ett sent svar, men tack snälla!Det blev ett väldigt trevligt besök hos dottern.
kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2018-08-31 | 07:54:18
Bloggadress: http://ankisbildblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: