Inte många fynd

Kommentarer
Birgitta säger:

Vilken fin såsskål! Jag har fallit totalt för gammalt porslin som har mönster i den där blågröna färgen och får jag syn på en sån såsskål som du har så kommer den garanterat få följa med hem :-)
Härligt att din hand nu sakta blir bättre. Väl värt att kämpa på med träningsrörelser när man märker att det ger resultat.
Idag hade vi sol på eftermiddagen, 9 grader varmt och inga snöhögar i sikte. Såååååå energigivande!
Varm kram till dig!

Svar: Sent svar men Tack!😊Jag gillar också den där blågröna färgen på porslin!
Ser att du har problem med din blogg. Jag kan inte kommentera hos dig. Hoppas det löser sig med det snart!
kramar🌷
Maria i huset mellan skogen och sjön

2019-03-20 | 19:16:23
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: