Enligt privatdetektiven är jag ganska en misslyckad och uttråkad person!

Kommentarer
Nina, ensamstående mamma till Liam säger:

Haha vilken knäpp karl :D Snacka om tunnelseende. Mer svart/vitt tänkande får man leta efter.



Dom flesta människor har väl haft över tre förhållanden i sitt liv, om man räknar med alla oseriösa förhållanden som mamn haft under tonåren. Även i vuxen ålder kan man haft flera förhållanden. Undrar vad han skulle tycka om mig då, som fick barn ungt med en knarkare. Han skulle säkert säga att jag är en omogen, oansvarig, dålig mamma, vilket inte stämmer. Men han verkar ha mycket fördomar den där karln. Och det där med rökning. Där är jag ett levande besvis isåfall. Jag slutade efter 7år. Alla rökare (dom flesta) VILL sluta. Alla utom tonåringarna som precis har kommit över host-attack-stadiet-jag-är-så-jävla-cool.

2011-10-31 | 12:27:02
Bloggadress: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: