Födelsedag

Kommentarer
mor &far säger:

Tack för det fina du skrivit , tack för dikten!
Det var underbart att ha er här. trivsamt mysigt,
Kramar

2013-04-29 | 11:17:42
sunshine you are my sunshine... <3 säger:

Åh vad jag älskar alla de här gamla fotona! De är så fina. Klassiskt vackra. Blir glad varje gång.

Älskar även bildenra på vovven, haha, har aldrig tänkt på att hon sitter sådär på trappan? Det ser verkligen lustigt ut! Skrattade lite för mig själv. Go'hunden!

Svar: Haha ja hon är verkligen go den lilla vovven! Hon sitter ju så ibland på sin bädd också! Som om hon satt på en stol! :)
Ja visst är de fina de gamla fotona! Jag håller ju på och kopierar av gamla diabilder till datorn nu och det är en hel del från min barndom som jag helt glömt bort. Jätteroligt att de finns! I min barndom var det inte alla föräldrar som hade kamera för så de kunde fotografera sina barn!
Maria i huset mellan skogen och sjön

2013-04-30 | 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: