Pyssel - tankar om allt man vill och att inte fastna -

Kommentarer
Anneli säger:

Ja det finns fördelar också med att fylla 50 ;)
-Jag får verkligen en stor dos julstämning, genom din härliga "julentusiasm " !
Visst är det en underbar tid nu med härliga dofter och julpyntat hus. Försöker också varje år att dra ner på allt...Det svåraste är julklapparna till barn och barnbarn, och antalet kaksorter :)
Men jag försöker så gott jag kan !
- Din kottekrans är så himla fin, och tillsammans med dina livstankar som du lindat in i den, så förmedlar den inte bara en härlig julkänsla ♥
Hoppas att du får en mysig adventssöndag !
Varma kramar / Anneli

Svar: Ja visst är det svårt att hålla sig när det gäller julklappar! Men i år har vi sagt att vi ska hålla igen och jag gör mitt bästa för att lyda! =DNu har jag ju inte några egna barnbarn ännu men jag anar att den dagen de kommer så kommer jag att hitta hur mycket som helst som jag vill ge! Haha!

Jag hoppas du fick en mysig första advent du också!
Juliga kramar / Maria
Och kakor, det finns ju hur många som helst man vill baka! Men tyvärr går de inte åt lika snabbt som jag vill baka nya!
Maria

2014-11-30 | 11:11:39
Bloggadress: http://harslutarallmanvag.blogspot.se/
Eva säger:

Du är en kvinna med stora ambitioner och du klarar det mesta, du vill också att allt ska vara så fint. Jag är likadan men på senare år har jag tvingats ge avkall på mycket då arbetet tar alltför mycket av min tid.
Du låter så glad och förväntansfull när du planerar, det är så härligt att läsa.
Önskar dig en fin adventsvecka!
Kram Eva

2014-12-01 | 21:02:40
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.com
Annica säger:

En jättefin krans!
Det är fiffigt när man kan hitta saker som går att återvända!
Man behöver sig en tankeställare ibland för att komma ihåg att ta det lite lugnt med allt vad julen innebär.
Vilken tur att vi 50-åriga tjejer är så kloka som vi är! ;)

Stora kramar till Dig!
Annica

2014-12-03 | 18:39:05
Bloggadress: http://mormorstorp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: