Fika i hönshuset

Kommentarer
Annica säger:

Vilken trevlig dag ni verkar haft i ert fina hönshus. Vad duktig du är som gör världens finaste prinsesstårta och olika rätter som passar till alla!
Jag kan tänka mej att alla var mätta, glada och nöjda när de åkte hem!

Ha det gott!
Annica

Svar: Tack för berömmet om prinsesstårtan! :)Ja de var nog väldigt mätta då de åkte hem!
Jag gillar att göra tårta. Men jag kan ju inte göra det så ofta som jag skulle vilja. Det blir lite väl många kalorier! :D
Maria

2014-09-30 | 23:08:58
Bloggadress: http://mormorstorp.blogspot.se
Maidi säger:

Ojoj, vad många inlägg du hunnit med sedan jag var här senast..
Måste vara härligt med kalas i ert mysiga hönshus..

Kram Maidi

Svar: Hej Maidi!Ja det var verkligen härligt! Nu får det stå tomt ett tag med avstängd värme tills det är några dagar innan jul. Då värmer vi upp det igen och förbereder för att fira julen där. Det känns spännande! :)

Kram
Maria

2014-10-01 | 10:35:02
Bloggadress: http://www.svartairisen.blogspot.com
Tezz på Endeavour säger:

Hej!
Vilken mysig dag du haft!
Jag gillar bilden på den okända kvinnan!
Säger till dej som jag gör till alla som kommenterar hos mig, att när jag svarat på kommentarerna har väldigt ofta halva svaret eller mer fallit bort. Kvar blir lösryckta ord och meningar tagna ur sitt sammanhang.
Hädanefter svarar jag hos dej om du kommenterar hos mig. För att vara säker på att allt jag skriver kommer med.
Trevligt med vegansk mat! Sånt uppskattar jag enormt mycket när jag kommer hem till människor, att de tagit sej tiden och lusten att göra det!
Kram

Svar: Hej!Vi har haft så dålig fart på vårt internet ett tag nu så det tog ett tag innan jag svarade dig.
Vad jobbigt att dina svar på kommentarer blir så konstiga! Men det går ju bra att du svarar hos mig också!
Det där med att laga vegansk mat eller annan anpassad mat ser jag inga problem med! Jag har under så många år haft barn med svår allergi och anpassat mat och fika till dem. Jag ville att de skulle ha minst lika bra alternativ som de som tålde allt. Sonen blev sedan vegetarian redan som 6-åring så jag blev snabbt insatt i att laga allergianpassad vegetarisk mat!
Maria

2014-10-02 | 08:58:02
Bloggadress: http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: