Den sista helgen

Kommentarer
Eva säger:

Du är fin du som tänker på alla djuren i trädgården!
Gurkört har jag haft tidigare och saknar den så jag ska skaffa nya frön, det är en trevlig växt.
Jag välkomnar augusti, turisterna minskar vid vår stuga och livet blir lite mer som vanligt. Vädret är oftast lite mer behagligt också, men just nu hr vi nästan storm här.
Ha det fint och hoppas ni kommer ut på nån liten utflykt, det är ibland gott att komma bort från väggarna!
Kram Eva

Svar: Ja augusti innebär mindre turister hos oss också. Vi bor nära havet och det innebär många stugor inte så långt från oss. Det brukar märkas då industrisemestern är över. Då blir det mindre trafik förbi oss.Usch det lät inte trevligt med storm! Den här sommaren har varit ovanligt blåsig tycker jag! Jag som jämt tänker på djuren brukar tänka extra mycket på dem då! De som inte har nåt hus att söka skydd i.Ja jag tror vi ska åka iväg en sväng till hösten istället. Vi har en idé om en liten utflykt som jag tror ska kunna bli av och det känns roligt!Ha det fint du med Eva!
Kram
Maria

2016-07-31 | 20:38:30
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Ann säger:

Så roligt med humlorna, tur att de hittade hem till slut!
Nog är det skönt att vara hemma på sommaren, fast ett litet miljöombyte är ju alltid trevligt! Jag skrotar mest runt på gården den här veckan, plockar svamp och hallon, målar lite möbler och vilar. Så skönt!
Ha det gott!
Kram, Ann

Svar: Ja du har helt rätt. Ett litet miljöombyte är aldrig fel! Även om jag sällan blir sysslolös när det är sommar så tror jag man mår bra av att komma hemifrån ett tag. Jag såg att ni varit en bra bit norrut och att det blev en rätt så trevlig tripp! Härligt!Ha det fortsatt fint på gården och njut av de färska hallonen och svampar!
Kram
Maria

2016-08-01 | 09:01:43
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: