Födelsedagspresenten

Kommentarer
Ljusletaren säger:

Så fint och så ömt skrivet. Detta var verkligen en kärleksgåva och jazzen följde med på köpet så att du skulle minnas denna dag extra mycket *skratt*
Så mysigt att bara gå och slappa i skön natur innan ni skulle äta så färgglatt och gott.
/kram <3

Svar: Ja säkert var det så! Med jazzen alltså. Haha! Det var en jättefin och uppskattad present! Vi ses inte så ofta nuförtiden, det blir mest på nån födelsedag eller annan högtid så extra roligt att få en heldag tillsammans.
Sen att förutom upplevelsen få en fin present till trädgården var fint!
Kram ♥
Maria

2016-09-26 | 08:37:38
Bloggadress: http://morgonblogg.wordpress.com
Skorpan säger:

Låter hur mysigt som helst! Ska nog ta och pricka in detta utflyktsmål själv, har ca 10 mil till Övik...en "sväng" i dessa trakter:)
Härligt födelsedagsfirande, förstår att det blev en lapp i glada-minnen-burken!

2016-09-26 | 12:25:01
Marie säger:

Vilken underbar dag! Den där leden vill jag också gå - så vackert! Maten ser så underbart god ut. Jag älskar thaimat.

Härnere är oktober höstmånad och sedan kommer mörka trista november som bara är mörk, våt, grå och kall och tråkig. Sedan kommer december med advent - mysigt. Men snön brukar numera dyka upp runt nyår om den kommer överhuvudtaget. Saknar vintarna som var förr - innan den globala uppvärmningen!

2016-09-26 | 13:55:54
Bloggadress: http://creativebeingblog.wordpress.com
Eva säger:

Ha ha, gick ni på den stigen med klackar och finkläder? Ja, det viktigaste är att man kommer ut i naturen. Vilken trevlig dag du haft med dina barn, det är roligt att komma ut och prata och skratta. Och äta gott!
Här har vi fortfarande varmt och skönt och idag kom faktiskt en liten regnskur, det friskade upp. Jag vill ha en riktigt lång höst, det är min bästa tid, snö och kyla får gärna vänta till januari om jag får bestämma.
Ha det fint!
Kram Eva

Svar: Det var faktiskt bara jag som hade klackar men inte så spetsiga och inte så höga så det gick bra! :)Vi var inte direkt uppklädda, bara lite.... Döttrarna hade klänning men jag hade byxor så inte så farligt alltså. Men som sagt inte precis klädda för en skogsvandring egentligen! Hihi!

Här ska det komma lite regn om nån dag men än har vi fina dagar. Härliga höstdagaralltså. Snö vill jag som sagt ha vid jul men bara lite. Så pass att marken blir vit och världen blir ljusare. Men bara nån grad kallt. Kyla gillar jag inte men tycker ännu sämre om isiga gator!
Men än ska vi njuta av hösten! :)

Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kram
Maria

2016-09-26 | 19:27:52
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Ann säger:

Vilken fin present och trevlig dag också! Sådana presenter är de bästa, när man får umgås och göra något trevligt tillsammans. Så mysigt! Ha en fin vecka!
Kram, Ann

Svar: Ja en sån present är värd mer än en dyrköpt gåva! Roligt att det blev av. Sommaren har ju egentligen passerat och tanken var att det skulle bli av under sommaren så vi pratade lite om att skjuta på resan till nästa sommar men jag är glad att det blev i år! Sen kan vi gärna åka på nåt nästa år också! :)Ha en fortsatt fin vecka Ann!
Kram
Maria

2016-09-26 | 19:29:18
Bloggadress: http://erikslundsliv.blogspot.se
Karin säger:

Vilken trevlig dag ni hade tillsammans, och en fin och tung present blev det också. Den passar säkert på tomten hos er.
Kollade på bilderna av lekstugan. Så hemtrevligt du har gjort! Lite färg gör underverk, precis som du säger!
Ha en riktig fin helg!
Kram Karin

2016-09-30 | 07:17:27
Bloggadress: http://pixelmojan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: