Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen!

Kommentarer
Anki säger:

Ser ut som en helt fantastisk helgresa!Kollade hur långt det är till Tärnaby härifrån - 115 mil! Sverige är allt väldigt långt! :)
Ha en bra fortsättning på sommaren!
Kram

Svar: Ja det är ju en bit! Nästan lika långt har vi om vi vill åka till Göteborg! 101 mil.Önskar dig en fortsatt fin sommar!
Kram
Maria

2017-07-13 | 05:33:55
Bloggadress: http://ankisbildblogg.wordpress.com/
Tezz%20p%E5%20S/Y%20Andromeda säger:

Oj vilka härliga bilder! Skulle vilja fjällvandra någon gång i livet. Katten var väldigt vackert tecknad. Hoppas den inte fick tag i fåglarna ;-)
Skylten med de gamla damerna på, och tillhörande text, fick mig att bli varm om hjärtat och dra lite på munnen. Hoppas du har en skön sommar! Själv växlar jag mellan segling och leta hus åt mig mannen och alla hundarna. Kram

Svar: Nej det blev inga fåglar för katten, som tur var!Min dotter har fjällvandrat flera gånger och älskar det! Själv har jag inget intresse alls men älskar naturen däruppe och stortrivs när jag får vistas i den miljön. Men det får i så fall bli dagsutflykter så jag slipper tälta! Det är inget för mig! Haha!

Spännande med husjakten! Hoppas ni hittar det rätta snart!
Ha en fortsatt fin sommar med förhoppningsvis många fina möjligheter till segling!
Kram
Maria

2017-07-13 | 20:10:40
Bloggadress: http://www.sailaway.bloggplatsen.se
Ann säger:

Härligt med en fin tur till fjälls! Lite fjälluft borde alla få ibland.
Just nu är vi i Skellefteå och hälsar på min mans släkt och här regnar det för fullt just nu. Bättre väder hemma i Dalarna, men det är som det är med vädret!
Ha det gott!
Kram, Ann

Svar: Då är du inte så långt ifrån mig. Ett kallt och grått Västerbotten! Denna sommar har verkligen inte bjudit på några värmerekord! Visserligen har vi hos oss haft en otrolig torka, när det regnat nån bit ifrån oss så har vi ändå haft uppehåll. Tur att vi har sjön att ta vatten från till att vattna trädgården med.Så det är i Dalarna du håller till! Jag har som fått för mig att du bodde ännu längre ner!
Dalarna är så fint! Älskar det!
Jag kommer nog att åka dit i slutet på sommaren faktiskt! en liten tripp i alla fall!
Hoppas ni får bättre väder snart för även om växterna behöver vatten så vill man ju ha sol när man är på semester!
Skickar en värmande kram som tröst för det trista vädret och även en som tröst för att ni nu inte har er söta Tarzan kvar!
/Maria
Maria

2017-07-18 | 19:58:42
Karin säger:

Så skönt med en fjälltur! Min dotter med familj är på väg till Ammarnäs nu.
Hoppas att du får en skön resterande sommar!
Kram Karin

2017-07-25 | 14:47:43
Bloggadress: http://pixelmojan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: