Ett nödvändigt uppehåll och önskan om en glad midsommar! ♥

Kommentarer
Anki säger:

Grattis i efterskott till sambon och i förskott till dig!
Vilket härligt kalas och så mycket gott du bjöd på ... ser helt fantastiskt ut! Så fin den är den vita örnen! Klart han blev nöjd över den!
Bloggar gör man när man har tid och lust, så inte behöver du ursäkta dig! Blir ändå glad när jag ser att du gjort en inlägg!
Ha nu en fin fortsättning på helgen!
Kram

Svar: Tack Anki!Jo jag vet att bloggandet ska vara efter tid och lust, men ibland får man lite dåligt samvete då man ser att så många tittat in. :-)
Ha en fin fortsättning på midsommarhelgen du med!
Kram
Maria

2017-06-24 | 08:38:39
Bloggadress: http://ankisbildblogg.wordpress.com/
Ann säger:

Stort grattis till er båda från mig! Det ser ut som ni blivit ordentligt firade! Så trevligt!
Vilken maffig present med den tunga örnen. Den är jättefin!
Nog kan man behöva en paus nu och då. Jag hinner inte alltid med bloggen men det får bli som det blir. Det ska ju kännas roligt att blogga annars får det vara. Nu har jag två väldigt hektiska veckor framför mig och sen är det äntligen dags för semester. Oj, så skönt det ska bli!
Ha en fin dag!
Kram, Ann

2017-06-24 | 12:19:48
Days by Johanna säger:

ibland kommer livet imellan och det får det göra.

Så härliga bilder du bjuder på

2017-06-25 | 08:23:49
Bloggadress: http://daysbyjohanna.se
Vallmo säger:

Trevligt med ett fint inlägg från dig och så bra att ni båda har blivit firade! Njut av midsommarhelgen och må så gott! Kram Barbro

Svar: Ett jättesent svar till dig men tack för hälsningen! :-)Må så gott du med!
Kram / Maria
Maria

2017-06-25 | 09:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: