Påsken kom på snabbvisit och försvann på 30 minuter

Kommentarer
Anki säger:

Så fint du fixade det på så kort tid! Trevligt med besök och pizza är ju aldrig fel!
Hoppas nu ni får vår uppe hos dig också! Den är väldigt sen här också ... men ny snö brukar tära lite på den gamla...
Ha det gott!
Kram

Svar: Jag har också hört att nysnö gör så att den gamla försvinner snabbare men det ska visst vara en myt.Lite trist att få veta att det inte stämmer. Nu blev det genast så mycket tristare med snö på våren!
Pizza blev toppen! Sju personer var vi och sju olika pizzor blev det.
Alla blev mätta och nöjda! 😊
Ha det så bra!
Kram
Maria

2018-04-04 | 12:25:59
Bloggadress: http://ankisbildblogg.wordpress.com/
Birgitta säger:

Hos oss spöregnar det just nu så jag hoppas den sista snön försvinner!.....och jag behövde inte ens lägga 30 min på att få bort något påskpynt för jag pyntade inte ett endaste dugg. Här rensades det från renoveringskaos och så lagade vi lite god mat och jag kunde vara en glad mamma, maka och dotter precis som jag ville :-)......men till nästa år hoppas jag att jag har ork och lust att pynta för visst är det roligt ändå!
Önskar dig härliga vårdagar!
Kram
Birgitta

Svar: Det har regnat lite hos oss också idag. Men det är dåligt med töandet! Förstår att du inte haft ork med något påskpynt mitt i all renovering! Klokt av dig att istället ha ork över till de som kom och hälsade på!
Här blev det lite pynt men någon mat orkade jag inte göra!
Till nästa år kanske det kan bli både och!😊
Ha en riktigt trevlig helg!
Kram
Maria

2018-04-04 | 13:26:54
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: