Dubbelt firande.

Kommentarer
Birgitta säger:

Ja tack till chokladtårta! Choklad är det enda godis jag någon gång kan längta efter och då ska det vara god mörk choklad :-)
Håller tummar och tår för att din rygg blir bättre.....och handen också så du kan leva ditt liv precis som du vill utan begränsningar och värk!
Varma kramar

Svar: Choklad och särskilt mörk till en kopp kaffe, det är ju så otroligt gott!Däremot kan jag tycka att chokladtårta kan bli lite väl mycket choklad, därför föredrar jag hellre en mera klassisk tårta och en liten god chokladbit. 😊

Tack Birgitta, ja jag längtar verkligen till min krop mår lite bättre!
Det är så frustrerande att vilja så mycket men inte klara att göra det...
men förhoppningsvis ska det bli bättre framöver.
Ha en fin tisdagskväll!
kramar från Maria
Maria i huset mellan skogen och sjön

2018-09-17 | 20:28:09
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
Eva säger:

Chokladtårta älskade jag som barn, säkert för att det kändes lyxigt, man fick ju inte så ofta godis på den tiden.
Skönt att du klarade av de två firningarna och att din svärmor är nöjd och glad.
Ha det fint!
Kram Eva

2018-09-18 | 21:24:47
Bloggadress: http://vardagochfint.blogspot.se
Rosor och ruiner säger:

Jag tycker som du, chokladtårta kan bli väl mastigt, men det är den som fyller som bestämmer, så gör vi här med! Och när en av mina tjejer fyller, blir typ allt i choklad... Jag gillar de flesta chokladkakor, men just tårtor samt chokladglass har jag lite svårt för...
Jobbigt med en kropp som krånglar, hoppas du får svar på vad det är i ryggen och att det kan göras nåt åt!
Astrar! Måste köpa, älskar ju dem och har inte sått några i år.

Kram GUnilla

2018-09-19 | 18:25:43
Bloggadress: http://rosorochruiner.blogspot.se/
MirandaMaräng säger:

Oj vilken smarrig tårta. . .förstår att ditt barnbarn blev glad! Det skulle jag ha blivit för mörk choklad är också min favorit!
Ja demens är ett konstigt tillstånd. . . de kan verkligen svara helt korrekt ena dagen för att nästa inte komma ihåg någonting. . .eller svara helt tokigt! Man blir förvånad varje gång och det kan lätt lura en. . .att det; är nog inte så farligt!
Jobbigt med din hand hoppas det blir bättre nu!
Kram

2018-09-20 | 14:20:36
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: