Glupska fåglar och ett svar som var både bra och dåligt..

Kommentarer
Birgitta säger:

Rätt inställning behövs nog verkligen när kroppen värker!
Allt gott önskar jag dig!........och ditt rivjärn med belysning är sååååå fint! Jag letar fortfarande efter en tratt för att göra en lampa a la Maria, men än så länge har jag inte hittat någon som passar.
KRAM

Svar: Tack fina du!Jag letade länge innan jag hittade rätt storlek på tratt.
Ett tips är att också hålla koll utanför trattar som varit för köket.
Det brukar finnas större storlekar av de som använts till garage-grejer.
Typ bensintratt. Det svåra där är bara att hitta en i tillräckligt bra skick..
Hoppas du hittar någon framöver!
Hoppas du återfått lite nya krafter efter tröttheten!
kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2018-09-29 | 18:41:42
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.se
Anonym säger:

Nötskrikan är verkligen påhittig och envis. . . hoppas alla galler håller den på avstånd nu så att småfåglarna vågar sig dit!
Ja julen kommer tidigt i år. . . såg att alla julsakerna var framplockade på Ikea. . .huu det är i tidigaste laget!!!
Ha en fortsatt fin dag!
Kram

2018-09-30 | 14:27:00
MirandaMaräng säger:

Blev något galet på min kommentar ovan!
Namn o bloggadress kom inte med!

2018-09-30 | 14:28:54
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: