Gott nytt år allihopa!

Kommentarer
Anki säger:

God fortsättning!
Kram

Svar: Tack detsamma Anki!Kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2020-01-01 | 09:12:26
Bloggadress: http://ankisbildblogg.wordpress.com
Vit Hortensia säger:

God fortsättning på det nya året min fina vän!!! Bara att säga 2020 låter ju mjukt och balanserat så det hoppas jag att året bjuder på.....balansering av livets alla delar :-)
KRAM till dig!
Birgitta

Svar: God fortsättning till dig också fina fina vännen!Jag tycker också att 2020 låter mjukt och bra och hoppas att det ska bli ett bra år även om det började sorgligt.
Men det är ju så i liver. Det kommer sorgliga och tråkiga bitar men det brukar finnas bra dagar också.
Jag håller tummarna att det ska bli många av de bra! För dig också!
Stor kram till dig Birgitta! ❤️
Maria i huset mellan skogen och sjön

2020-01-01 | 11:43:55
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: