Det som inte fick hända......

Kommentarer
MirandaMaräng säger:

Men oj vilket sorgligt öde med den lilla pippin. . .men det är ju lätt hänt i ett nät! Hoppas ni nu kan hålla björktrastarna på avstånd och får njuta av era jordgubbar!
Vilken fin present och vilken bra text!
Trevlig Sommar!
Kram

Svar: Till nästa sommar ska vi ordna en annan lösning. Vi ska under vintern bygga typ burar med hönsnät som vi ska ställa över jordgubbsplantorna. Då borde ingen kunna fastna!
Ja jag tycker om de nya vinglasen.
Jag fick såååå många fina presenter då jag fyllde år. Kände mig riktigt bortskämd! :-)
Önskar dig en fortsatt fin sommar!
Kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2019-07-14 | 16:50:35
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu
Rost och rädisor säger:

Oj, så tragiskt med fågeln och bärnätet. Råkade ut för nåt liknande för många år sen. Då var det vår snok som fastnat i nätet och plågats till döds innan jag upptäckte. Snok = husdjur som äter möss.
Ja, så är sommaren i stort sätt över, skörda och vänta på lövfyrverkeri, skördemässa, julkransar och sen är det dags att börja så och odla igen. Oj, vad allt går fort. Hoppas ni fick behålla några jordgubbar i slutänden.
Allt gott
/Anette

2019-08-31 | 07:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: