Sand och borstar i köket

Kommentarer
Vit Hortensia säger:

Så många härligt unika saker du har! Jag älskar skyltar och har några som gamla ägarna till vårt hus lämnade kvar......en sitter ute i trädgården där det varnas för "Bakspänning". Tänkte sätta den på toaletten först, men den passar bra där den är nu :-)
Pillat ner ärtor och ätit ärtskott har vi gjort med barnen i skolan och jag har tänkt göra detsamma hemma, men än så länge har det stannat vid tanken trots att det är så lätt att göra!
Allt gott till dig finaste Maria!
KRAM
Birgitta

Svar: Hahaha! Det skulle nog blivit en del reaktioner med en sån skylt inne på toaletten!Men den gör sig säkert bra där den nu är!
Angående ärtorna så har paketet stått rätt så länge hemma hos oss innan jag äntligen lyckades peta ner några frön. Och då undrade jag varför det ska vara så svårt att göra något som går så snabbt att göra!

Men det där att bara komma till skott och göra saker, det kan ta sin lilla tid! :-D

Önskar dig en kanonbra helg
Kramar till dig du fina fina vän!
Maria
Maria i huset mellan skogen och sjön

2019-05-02 | 21:44:45
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.com
Anki säger:

Hej där ... kul att se ett inlägg igen!
Så fint du har det i ditt kök! Förstår att ni trivs med det!
Skönt att handen är lite bättre och mindre smärtsam ... hoppas på att det fortsätter så och att den blir ännu bättre.
Ha det gott!
Kram

Svar: Tack! Vad glad jag blir att du uppskattar mina inlägg.Och tack för omtanken om handen! Den kommer ju alltid att vara svag och inte lika rörlig men så länge som den är bättre än tidigare och framförallt mindre smärtsam så är jag nöjd. Och jag gör hela tiden framsteg, det känns bra!
Önskar dig allt gott Anki!❤
kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2019-05-03 | 06:16:48
Bloggadress: http://ankisbildblogg.wordpress.com
Rosor och ruiner säger:

Vilket härligt kök du har! Hemtrevligt, verkligen Lotta på Bråkmakargatanstuk!Och så fina gamla saker, de har charm och själ! Ha det fint! Kram GUnilla

Svar: Tack snälla! Ja vi blev lite inspirerande av det köket. Speciellt efter att vi hittat det blå kaklet.Ha det fint du med fina Gunilla!

Kram
Maria i huset mellan skogen och sjön

2019-05-09 | 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: