Bästa presenten!

Kommentarer
Vit Hortensia säger:

Så roligt att få läsa ett inlägg från dig igen!
Nej, inget har riktigt varit som det brukar. Vi tillhör ingen riskgrupp, men har ändå varit, och är fortfarande, försiktiga med vad vi gör. Jag har promenerat med mina vänner och umgåtts med våra söner (och faktiskt också stulit några kramar för att jag bara inte kunde låta bli), men varit väldigt restriktiv med att träffa min mamma som fyllde 80 här i maj.
Ändå känner jag mig inte rädd för det här viruset på samma sätt som jag gjorde i våras, men jag reagerar med att gå långa omvägar om någon råkar nysa eller hosta när vi är och handlar :-)
Men du.....tänk att få bli mormor, vilken lycka!!!......och vilken tur att vi lever i en teknikfylld tid så du ändå kan ta del av bilder när ni nu inte kan träffas hur som helst och så får vi verkligen hålla tummarna för att viruset är under kontroll snart!
Allt gott till dig!
KRAM Birgitta

2020-08-24 | 09:41:48
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.com
Rosor och ruiner säger:

Men åh, grattis till att du snart skall bli mormor! Vilken härlig present! Jag har två systerdöttrar varav en fick barn i våras, och en väntar en nu i januari, det är de första i den generationen i vår släkt, så himla roligt med de små!
Önskar så att du får krama om lilla barnbarnet när det kommer! Vi får hoppas att det "ordnar sig" tills dess...
Kram
Gunilla

2020-09-06 | 23:08:34
Bloggadress: http://https://rosorochruiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: