En sorglig början på året

Kommentarer
Vit Hortensia säger:

Så tråkigt Maria att ni måste börja det nya året med sorg och begravning! Även om det är väntat är man väl egentligen ändå aldrig redo?! Sorg kan ha så många ansikten och ge så många tankar. Tänker på att jag alltid sörjt på olika sätt när nära och kära försvunnit.....att sorgen väckt andra känslor än just bara saknaden efter den personlighet som försvunnit.
Jag känner mig också väldigt färdig med julen och här står bara adventsljusstakarna kvar i fönstren. I år var det väldigt lite att plocka undan när de nervissnade julblommorna åkt ut i komposten.
Nu skulle jag egentligen bara vilja köpa ett fång med tuplaner att pryda bordet med, de påminner verkligen om att vi nu är på "rätt" sida igen......den ljusare sidan :-)
Skickar en stor varm kram till er! Var rädda om er, och om varandra <3
Birgitta

2020-01-06 | 15:47:58
Bloggadress: http://vithortensia.blogspot.com
Skorpan säger:

Så tråkig start på det nya året, men livet har sin gång och jag vet av erfarenhet hur tungt allt blir precis efteråt. Allt som ska ordnas och så sorgen som måste få sin egen tid...
Önskar Dig -trots allt-all lycka på det nya året och kraft till allt som Du står inför, hur klyschigt det än låter så "Det kommer en vår"!
Stor kram till Dig!

2020-01-13 | 14:25:57
MirandaMaräng säger:

Så sorgligt att börja året på detta sätt! Även fast det var väntat blir det ju så definitivt!
Ja allt ska sparas in på det är bedrövligt för dom gamla! Och att skötas av anhöriga är ju inte det lättaste om man bor långt därifrån och dessutom jobbar! De styrande tänker ibland (OFTAST) inte alls på konsekvenserna förrän efteråt!
Ja nu är julen slut och bortplockad. . . både skönt och tomt!
Ha en fin vecka!
Kram

2020-01-13 | 15:11:55
Bloggadress: http://mirandamarang.bloggo.nu
Anonym säger:

Så fint du skriver! Hoppas att du snart får lust att skriva här igen!

2020-03-17 | 18:18:01
Skogsälvan säger:

Beklagar sorgen. Så tråkig början på året.
Men vilket magiskt fint pepparkakshus. Riktigt imponerad.
Hoppas att du snart är tillbaka på bloggen igen.
Kram Ps. jag har följt dej länge, och skriver blogg själv, först var det en blogg om livet på havet, men nu har jag landat i skogen, börjat om på nyt.

2020-04-04 | 17:07:45
Bloggadress: http://skogsalvan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: